ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Generator

Despre livrare

Produsele livrate de noi au deschidere la livrare, cu posibilitatea de a verifica produsul din punct de vedere estetic, la recepția acestuia.
Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu se află în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de natură estetică, puteți refuza comanda.

Procedura de refuzare a comenzii are loc prin încheierea unui proces verbal de constatare între curier și client. Procesul Verbal de constatare se poate întocmi doar în prezența curierului în momentul livrării. Pentru comenzile achitate ramburs, acesta se va completa înainte de a achita contravaloarea comenzii.

Dacă ați achitat comanda în avans și în urma deschiderii coletului ați decis returnarea produsului, suma achitată va fi restituită în cont conform politicii de retur.

Reclamațiile ulterioare referitoare la aspectul produsului nu se vor lua în considerare.

În funcție de produsele din comandă și localitatea de destinație a produsului, pentru a ne asigura că livrarea se face cât mai rapid, vânzătorul folosește servicii terțe de curierat, în situația în care considerați că este mai practic pentru dvs., marfa comandată poate fi ridicată și de la sediul nostru din șoseaua Principală, nr. 14, Intrarea Nessli, Adunații Copăceni, județul Giurgiu, sau pot fi ridicate prin curierul comandat de către dvs, atât timp cât achitați acest serviciu direct la acesta.

Curierat 

Termenul de expediere al coletului/coletelor la produsele cu mențiunea “în stoc” este de 7-14 zile calendaristice, de luni până vineri; în ceea ce privesc zilele libere de week-end -sâmbătă și duminică sau în zilele nelucrătoare (sărbători legale ), termenul de exediere se prelungește cu perioada aferentă acestor zile nelucrătoare. În funcție de locația de destinație puteți verifica mai jos zonele în care curierul rapid are acoperire și zonele fără acoperire- spre exemplu https://www.fancourier.ro/acoperire/. În cazul în care zonele sunt cuprinse în lista fără acoperire puteți ridica coletul de la locația cea mai apropiată zonei în care se afla locația aleasă ca destinație. Termenul de ridicare al coletului în cazul în care alegeți varianta de ridicare de la sediu este de 24-48 ore de luni-vineri de la data confirmării primite pe email; în ceea ce privec  zilele libere de week-end -sâmbătă și duminică sau în zilele nelucrătoare (sărbători legale ) termenul de ridicare se prelungește cu perioada aferentă acestor zile nelucrătoare.

Pentru lămurirea /stabilirea costurilor de livrare și a perioadei de livrare, în funcție de locația aleasă de dumneavoastră ca adresă de destinație, vă stăm la dispoziție la adresa de email magazin@sercompany.ro sau la telefon 0246282270.  În anumite situații, în funcție de disponibilitatea stocului, pot exista comenzi pentru care se vor face mai multe livrări. În cazul livrărilor prin curier, de exemplu pe teritoriul României și fără extracost generat de situațiile mai sus definite- veți regăsi costurile la fiecare produs la adăugarea acestuia în coș anterior trimiterii comenzii.

Prețul pentru toate celelalte produse se comunică clientului de îndată ce acesta comandă/prețul  stabilit este in funcție de greutate și volum, motiv pentru care la achiziționarea mai multor produse se va modifica corespunzător cantității/  numărului de kilograme și a volumului aferent.

Condiții de livrare

Livrarea se va efectua numai pe teritoriul României, din depozitul nostru, cu ajutorul transportului pe bursă , sau prin curier, sau prin ridicare de la sediul nostrum în funcție de natura comenzii dumneavoastră.

Marfa comandată va fi livrată (incarcata la transportator cu destinația indicata in comanda) în maximum 48 ore de la confirmarea plății acesteia. Pot exista și excepții când livrarea poate dura mai mult, din cauza unor situații neprevăzute.

În funcție de volumul și valoarea comenzii, dar și de localizarea geografică a adresei de livrare, se pot percepe taxe de transport. Aceste taxe de transport vor fi evidențiate explicit pe factura proformă ce poate fi vizualizată online în momentul plasării comenzii, dar pe care o veți regăsi și pe adresa de email furnizată în momentul plasării comenzii.

Cumpărătorul va fi contactat telefonic înaintea livrării și este obligat să fie prezent la recepție (personal sau prin delegat), să asigure calea de acces până la locul de descărcare, precum ăi personal pentru descărcarea materialelor din mijloacele de transport într-un timp adecvat fiecărei situații.

Dacă marfa este livrată pe paleți, cumpărătorul trebuie fie să achite contravaloarea paleților, fie să îi returneze ori să ofere în schimb, pe loc, alți paleți de același tip. În situația achitării acestora, paleții vor fi trecuți pe o factură separată care va fi înmânată de către șofer, iar plata se va face cash în momentul recepției mărfii.

Retur

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, înregistrând o cerere de retur aici. Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs. Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa strada Principală, nr.14, Intrarea Nessli, Adunații-Copăceni, Giurgiu, 87005, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Marfa nu se livrează door-to-door  (respectiv la ușa clientului), motiv pentru care fiecare detaliu se comunică de către noi clientului. Firmele de curierat sau de transport terț pot deschide coletul la livrare , descărca produsul din autoturismul de transport, însă din cauza volumului produselor nu execută și activitatea de transport de la mașină la locația finală. Vă rugăm să rețineți acest aspect deoarece produsele noastre au volum și greutate și necesită o manipulare atentă.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor (costul de transport la returnare)Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care poate rezulta din manipulări, montare, deteriorari altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Add to cart
Newsletter Arta Door

Noutăți, coduri de reducere și multe alte beneficii dacă subscrieți la newsletterul Arta Door.

Ajutați-ne să fim mai buni!

Sărbători
cu bucurie!

Aplică cuponul
"Reducere de Sărbători" și beneficiezi de

5% REDUCERE

pentru orice colțar, canapea sau fotoliu achiziționate pănă la sfârșitul anului.