Despre livrare

Produsele livrate de noi au deschidere la livrare, cu posibilitatea de a verifica produsul din punct de vedere estetic, la recepția acestuia.

Dacă, în urma deschiderii coletului, constatați că produsul comandat nu se află în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de natură estetică, puteți refuza comanda.

Procedura de refuzare a comenzii are loc prin încheierea unui proces verbal de constatare între curier și client. Procesul Verbal de constatare se poate întocmi doar în prezența curierului în momentul livrării. Pentru comenzile achitate ramburs, acesta se va completa înainte de a achita contravaloarea comenzii.

Dacă ați achitat comanda în avans și, în urma deschiderii coletului, ați decis returnarea produsului, suma achitată va fi restituită în cont conform politicii de retur.

Reclamațiile ulterioare referitoare la aspectul produsului nu se vor lua în considerare.

În funcție de produsele din comandă și localitatea de destinație a produsului, pentru a ne asigura că livrarea se face cât mai rapid, vânzătorul folosește servicii terțe de curierat. În situația în care considerați că este mai practic pentru dvs., marfa comandată poate fi ridicată și de la sediul nostru din șoseaua Principală, nr. 14, Intrarea Nessli, Adunații Copăceni, județul Giurgiu, sau poate fi ridicată prin curierul comandat de către dvs., atât timp cât achitați acest serviciu direct la acesta.

Curierat

Termenul de expediere al coletului/coletelor pentru produsele cu mențiunea “în stoc” este de 7-14 zile calendaristice, de luni până vineri. În cazul zilelor libere de weekend – sâmbătă și duminică sau în zilele nelucrătoare (sărbători legale), termenul de expediere se prelungește cu perioada aferentă acestor zile nelucrătoare.Termenul de livrare il regasiți in site pentru fiecare produs in funcție de starea lui (stoc/precomanda) Puteți verifica aici zonele în care curierul rapid are acoperire și zonele fără acoperire: https://www.fancourier.ro/acoperire/

În cazul în care zonele sunt cuprinse în lista fără acoperire, puteți ridica coletul de la locația cea mai apropiată zonei în care se afla locația aleasă ca destinație. Termenul de ridicare al coletului în cazul în care alegeți varianta de ridicare de la sediu este de 24-48 de ore de luni-vineri de la data confirmării primite pe email. În ceea ce privește zilele libere de weekend – sâmbătă și duminică sau în zilele nelucrătoare (sărbători legale), termenul de ridicare se prelungește cu perioada aferentă acestor zile nelucrătoare.

Pentru lămurirea/stabilirea costurilor de livrare și a perioadei de livrare, în funcție de locația aleasă de dumneavoastră ca adresă de destinație, vă stăm la dispoziție la adresa de email magazin@sercompany.ro sau la telefon 0246282270 / 0721805385  / 0730345154. În anumite situații, în funcție de disponibilitatea stocului, pot exista comenzi pentru care se vor face mai multe livrări.

Prețurile la fiecare produs și informații specifice, le veți regăsi în detaliile produselor înainte de finalizarea comenzii. Pentru alte produse, costurile vor fi comunicate după efectuarea comenzii, în funcție de greutate și volum.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați.

Retur

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, înregistrând o cerere de retur aici.

Conform articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor sau la data primirii ultimului produs.

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Plata rambursului pentru produsele livrate deja se va achita dupa returnarea produsului la sediul nostru.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa Strada Principală, nr. 14, Intrarea Nessli, Adunații-Copăceni, Giurgiu, 87005, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Detalii importante privind returnarea produselor

Vă informăm că marfa noastră nu se livrează door-to-door, adică direct la ușa clientului. Fiecare detaliu referitor la livrare va fi comunicat direct de către noi către client.

Firmele de curierat sau de transport terțe pot deschide coletul la livrare, descărca produsul din autoturismul de transport, însă nu vor efectua transportul de la mașină la locația finală. Este esențial să luați în considerare acest aspect, deoarece produsele noastre au volum și greutate, necesitând o manipulare atentă.

Costul direct al returnării produselor (costul de transport pentru returnare) va trebui suportat de către dumneavoastră. Este important să fiți conștient că sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor care poate rezulta din manipulări, montare sau deteriorări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Echipa noastră de asistență vă va oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă va furniza toate detaliile necesare referitoare la adresa de expediere a produselor, ambalare și contactarea firmei de curierat. Pentru a asigura o procesare eficientă a returnării, vă recomandăm să urmați cu atenție instrucțiunile oferite de operatorii noștri și să cooperați în mod activ în acest proces.